Klachtenafhandeling

Sorry, sorry en nog eens sorry. Wij nemen klanttevredenheid serieus en lossen klachten op waar mogelijk.

Onze werkwijze

Vul het formulier volledig in en vermeldt de juiste contactgegevens.
We lossen de klacht binnen 14 dagen op zodra we een geschikte oplossing gevonden hebben.

We verzamelen alle informatie over uw bestelling:

Ons serviceteam begint onmiddellijk met het behandelen van het formulier nadat het is verzonden. We verzamelen alle relevante informatie over de klacht en de order.

We vinden een geschikte oplossing:

We zullen de volgende maandag per e-mail contact met u opnemen om uw klacht te bespreken. Je krijgt een bevestiging en we lossen de klacht binnen 14 dagen op zodra we een geschikte oplossing gevonden hebben.

Klachtenformulier

We vragen je het formulier zo volledig en duidelijk mogelijk in te vullen om een goed beeld te krijgen van je klacht. Vergeet niet om foto’s toe te voegen van de klacht

Klachtenformulier

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    0
      0
      Winkelwagen
      Uw winkelwagen is leegTerug naar winkel